arosfortet

hejsan bloggen har haft fullt upp som jag skrev förut.. :P
men iaf idag var man på arosfortet med: my, ronja och ida.g :) vi hade de kul :) jag tkr att vi är bäst för vi fick 310 p :) JÄTTEBRA(Y) :D , sen köpte vi saker där och satt och åt klubba och drack dricka sen drog vi hem t ida och typ satt lite vid datan och my o ronja rensade kläder ;) så ja kollade på dom ;D , sen drog ja hem för jag va skit hungrig hade inte ätit mat på hela dagen , sen åkte jag hem och gjorde pannkakor mummsimummsi :)) , sen satt vid datan sen duscha och nu sitter man här ..har inte mkt mera att säga:( . men imorrn blire skola det ska bli kul men ändå pirrigt ;:) men jag kanske skriver mera imorrn vi ses kram //l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0