ett! :D:D:D:D:D

hejsan bloggen ..:) , Idag vare skolan som det ALLTID kommer att vara ! , vi slutade ett idag :D:D eller ja iaf dom som har almänidrott som jag hade(H) , fast dom andra som har valt fotboll dom skulle typ t  hamre och spela fotboll :P, jag ska iaf till pappa idag.. jag hoppas att jag får min touch mobil idah! för det skulle ta en vecka och det har det gjort nu! ,jag ska få en svart samsung ;);) , fanns inte rosa eller jjo men då skulle det ta en vekca men jah pallar inte vänta så länge !, för vill ha den så snabbt som möjligt haha ! ;d .... eemhh jag har typ inget mera att säga, så jag skriver mera senare eller så blire på tisdag för har nog inte tid att sitta vid datan i helgen  =) , så vi ses pusss////LLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0