hejhej

shena bloggen :), nu kan jag berätta min dag :). jag vaknade och inte gjorde ngt som jag skrev förut :), sen åt jag en nektarin som jag oxxå skrev :p, sen så ringde min moster o undra om ja kunde hämta min kusin såklart jag kunde det vad gör man inte för sin kusin ? :D , sen hämta jag honom vi va i en lekpark ! sen gick vi hem t min moster jag lämnade min kusin sen så skulle ja kolla på film m honom sen åt jag där ocg sen gick jag hem och nu sitter man här :)) , sen snart ska man träffa Amanettsehaye som jag saknar hon o jag har inte träffats på länge faktiskt efter grönalund o d va längesen :( , men vi får se vad och o jag gör ;P skriver mer sen .. Puusssookkrrammkkeexxcchhoocckkllaadd //LLINNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0