;o

shenarebloggen ! Kom typ nyss hem jag har varit med amanet :) .. vi hade det roligt först så träffades vi vi gick t ica och köpte chocklad :)  sen gick vi t bibloteket och typ ah läste julia :P .. sen gjorde vi en sak :D .. ah sen så gick vi typ t min gård och sjöng högt ! asså då menar jag väldigt högt :D .. haha aja sen gick vi hem t mig jag åt sen gick vi ut igen och gick typ t selly fast hon var inte hemma :( sen där vid selly finns ett hus där typ tanter bor och gubbar så vi rngde dom där vid porten ah ni kanske fattar :o , sen sa amanet att hon hette berta och sånt fast dom öppnade inte åt oss :'( sen så stog vi där utanför och typ gjorde inget då glodde en kärring på oss ;o amanet ba jävla kärring :) och vi vinkade men hon såg så sur ut så hon ville visst inte vinka -.-! sen skulle amanet hem och kolla på film o jag gick hem :D så jag blev sugen på gröt så jag kokade det"mannagrynsgröt" sen så helt plöstligt satt jag och skulle äta jadå ska mamma poppa popcorn vem vill inte ha det? , så då ville ja inte ha gröten så jag slängde den (a' så nu sitter jag och äter popcorn ist hahha ! aja tack för dagen amanet (K) + imorrn blire stan m amanet och kanske rawwi ;)          Pusss//L

Kommentarer
Postat av: Amanda

amandagrynsgröt:)

2010-08-17 @ 20:48:35
URL: http://amandapic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0