fanta wildberries (H)

chacha
nu sitter ja vid datorn och typ slappar mamma slutar 6 idag så det blir nog mat vid 7 :(
är så jävla hungrig men orkar inte hämta en macka för ja är lat -.- =)?
idag slutade jag 1  :D
fett sköönt asso ;)
ikväll klockan 8 ska ja se paradisehotel så bra asså !
missade igår ;/
men de gör inge:D
snart är det fösta advent ;d
har gått så snabbt tkr iaf jag !?
har smakat den nya fantan
hahha amanet TVINGADE mig att köpa den ;)
men de va tur att hon gjorde det för den va rätt så god (((a)))
JAG tkr att ni borde smaka den den heter
fanta wildberries
dom flesta kanske redan har smakat den?
men ni som inte har smaka ?!
men, det blev rätt så mket den hära gången men det va ju bra (a) 
jag kan skriva mera ngn annan gång vi sess bloggen
pusssss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0