hej

hejsan bloggen ;));) , igår  var det viksängsdraget det var jätte kul för jag,amanet och ida jobbade i typ man kan säga kiosk vi säljde godis,popcorn och dricka och sånt :D det var skit kul vi börjadet kklockan 12 och slutade klockan 5 sen fick vi plocka upp skräp och sånt sen efter det så skulle jag vänta tills min pappa kom så då väntade selly , amanet med mig (a) vi satt där utanför klubben typ i 20 minuter sen kom matilda och alicia tror ja hon heter ;pp , sen  kom hon typ som äger hela viksängsdraget (trorja) , med hennes hund så då fick jag typ ''tahand'' om hunden för hon fråga om vi kunde göra det och jag gjorde det  sen gick vi alla t grusplanen och typ gjorde inget typ sprang lite eller jag gjorde det,, sen kom hon med hunden , och då sprang hunden och han drog skit mycket det gjorde fan skit ont i mina händer:( , sen typ gdrog matilda och alicia , så vi gick t lekparken på plan.. sen då kom hani och yahya :) , och typ hani och yahya och amanet spotta på varandra :') , och jag och selly typ lyssna på musik ,! aja sen så kom pappa :D,
så vi åkte hem eller t hans flickvän så vi åt där och tittade på film sen drog vi hem.
aja..
imorn ska jag på dans med ida (a' det ska bli fett roligt :):):),
men skriver mera någon annan dag ;) ,
vi hörs pussokramskumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0