ofta inte grym ?

hejsan :) , idag vare skola som vanligt:) , vi hade typ 3 lektioner om man inte räknar men idrott:) ,  vi hade först    svenska-.- , sen so -.- sen idrot(Y) -.- . sen engelska-.- :) haha! a men på idrotten hade vi orientering jag och ida gjorde tsm :), vi är ju grymma? vi fick ALLA rätt? :D haha första gången ? iaf för mig:p känner mig duktig =) men ikväll ska jag t ''klubben''/gården ,.. jag ska jobba:) 6 t halv 10 :( , men det är kul :D :D :D 
typ snart eller aa då lägger jag upp bilder på mig o amanet som vi har tagit:) fast hahah det va rätt sålängesen men va glada att jag göre jag lägger upp en bild hur jag ser ut idah :) , som Amanet slog ett förslag på att jag skulle göra så jag ska börja göra det ;d , fast ibland kanske jag inte har tid;// men ska försöka mitt bästa ;** , 
hejooo sååå läänge:) , PUSS  p.s. om ni undrar vf det är så j'vla dåliga bilder när jag tar så äre för jag tar meed min öhm braiga öhm webbkamra NOTTT, men sen ska jag ta men min mobil d blir bättre bilde där aja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0