AMANET IN DA HOUSE !

Shooshhooo alla linas läsare ;;) ,

amanet is gästblogging ;) , lina gästbloggar på min blogg :) , fuunny ;)
iaf nu sitter jag å lina å lanar m varsin dator , snart ska jga fixa en ny header´till henne , .
vet kind of inte va jag ska skriva här eftersom ni inte vill veta  vad jag har´gjort hitills på dagen , vill ni veta de så får ni gå in på min blogg ; http://aaamanettsehaye.blogspot.com/ , följ den ! (: , föressten så börjar skolan imorgon , det finns både nackdelar å fördelar med de , nack delarna e ju att man inte får sova hur länge man vill å sånt å att vi har vissa trååkiga lektioner , fast på måndagar har vi riktigt chill dag /: , men iaf fördelarna är ju att vi får träffa alla typ vänner man ´har å sen typ att man får en ny chans att förbättra sina omdömen / betyg ,  å sånt , men iaf nu ska jag gö annat ! C ya ! , ennu engång , besök min blogg ; http://aaamanettsehaye.blogspot.com/ :D , puss (k´'  // xoxo amanettsehaye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0