kalllllllllllllllllt

verryyy sorry ... att ja inte har bloggat,men nu är ja tillbaka :)
idag har ja väll inte gjort så speciellt mket ;/
eller jo ja va typ på stan me amanda,sen när ja kom hem så ttyp skulle ja äta för moster&kusin va hos oss(a)
dom sov hos oss från ons-tors väldigt roligt =)
sen ttyp så skulle ja&amanda åka bob ;)
det gick väl bra (Y) , hehe sen typ åkte vi från ett ''berg'' asså de är massa stenar där men aja, då gick min bob sönder-.-, men de går väl o laga !

sen efter ett tag tttyp frösjagihjäl , urschh mina tår hade ingen känsel ;o , så när ja kom in ttyp värmde ja dom och så gjorde jag varmchocklad och grädde på toppen :) , vääällddiigt goddi (: , sen typ satt ja mej i soffan med min gossiga filt, hehe asså de e typ skiit skön ! , och typ bara njöt (:


men ja har tyvär ingen outfit idahh ;( , men de får bli imorrn :d
men jag har iaf hissodiss :)
så de får det bli :D

dagens hissodiss
hiss : att vi hade de roligt på stan
diss : att vi fick vänta på bussen typ i enhalvtimme :( ,

ha de bra pussokram/ bbarallina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0